یزدفردا :  رئيس سازمان آموزش و پرورش استان يزد گفت: در سال تحصيلي جديد بخشي از كسري نيروي مورد نياز آموزش و پرورش استان يزد با به‌كارگيري نيروهاي جديد تأمين مي‌شود.

به گزارش یزدفردا "محمدرضا باغستاني دوشنبه شب در نشستي رسانه ای  اظهار داشت: محمدرضا باغستاني تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش از طریق خرید خدمات آموزشی را طرحي براي جذب نيروي انساني در آموزش و پرورش استان اعلام کرد وافزود: تا چند روز آینده آگهی آن توسط رسانه ها منتشر خواهد شد و به موجب این طرح کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان را که برای مدت محدودی است جذب خواهیم نمود و البته افراد جذب شده با برگزاري كلاسهاي بدوخدمت بکار گرفته خواهند شد .

وي افزود: كسري نيرو امسال به دليل بازنشستگي 700 نفر از معلمان به صورت عادي و 500 نفر به صورت بازنشستگي پيش از موعد با توجه به دستورالعمل‌هاي دولت، لزوم به كارگيري نيروهاي جديد را ضروري كرده است.
باغستاني خاطرنشان كرد: بر همين اساس در سال تحصيلي جديد حدود 400 نفر در ناحيه يك و دو يزد، صدوق، مهريز، ميبد، اردكان زارچ پذيرش خواهند شد.
وي شرايط به كارگيري نيروهاي خريد خدمتي را دارا بودن مدرك كارشناسي با حداكثر 35 سال سن اعلام كرد.

باغستاني عنوان كرد: علاقه‌مندان به فعاليت در اين حرفه در صورت دارا بودن دو شرط ياد شده و ساير شرايطي كه در سايت‌ها و روزنامه‌ها وپايگاه اينترنتي www.yazdedu.ir  قید می شود

تا يك هفته آينده نسبت به انجام مراحل اداري اقدام كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا